INFORMACJE OGÓLNE
W przypadku uszkodzenia komputera, prosimy o kontakt tel. 041 3449812
Reklamacje rozpatrywane są w najkrótszym możliwym czasie od daty doręczenia przesyłki reklamacyjnej do siedziby Sprzedawcy.
Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową .
Odbiór reklamowanego sprzętu następuję wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie do 30 dni od daty powiadomienia o zakończeniu procedur serwisowych. Brak odbioru sprzętu we wskazanym terminie jest jednoznaczny z porzuceniem rzeczy z zamiarem wyzbycia się własności (w rozumieniu art.180 k.c.). W takim wypadku towar staje się własnością firmy i zostanie poddany utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Produkty oferowane przez Sprzedawcę posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
Ze spraw praktycznych:
– prosimy o dostarczanie uszkodzonych towarów w oryginalnych opakowaniach, gdyż większość producentów wymaga ich od nas
– jeżeli w komputerze potraficie rozpoznać przyczynę awarii to wystarczy dostarczyć na serwis uszkodzony element z pełnym wyposażeniem, które otrzymaliście w momencie zakupu.
– z drugiej jednak strony, jeżeli zakupiliście u nas komputer to wolimy, abyście dostarczali na serwis cały komputer ze wszystkimi sterownikami, gdyż od czasu do czasu dochodzi do sytuacji w której nagle jeden z elementów waszego komputera mimo, że po przetestowaniu w innej konfiguracji okazuje się sprawny, a nagle przestał działać u Was. Napotykamy wiele rodzajów niekompatybilności, których logicznie wyjaśnić się niestety nie da. Jeżeli wtedy nie mamy wglądu do całego komputera nie mamy możliwości poradzenia sobie z eliminacją usterki.
GWARANCJI NIE PODLEGAJĄ USZKODZENIA MECHANICZNE WYNIKAJĄCE Z NIEWŁAŚCIWEGO UŻYTKOWANIA:
Kilka najczęściej pojawiających się przykładów uszkodzeń:
a) uszkodzenie płyty głównej powstałe w wyniku uderzenia wkrętakiem przy montowaniu wentylatora na procesorze,
b) uszkodzenie podzespołu powstałe w wyniku niewłaściwego montażu i nieumiejętnych podłączeń,
c) uszkodzenie procesora:
• przetaktowanie procesora,
• zamontowanie wentylatora bez użycia pasty termoprzewodzącej,
• zamontowanie nieodpowiedniego wentylatora,
• ukruszenie jądra procesora przez niewłaściwy montaż,
d) pęknięcie płyty CD w napędzie i uszkodzenie soczewki,
e) zerwanie plomby producenta,
f) wyłamanie „plastiku” przy zasilaniu dysku twardego,
g) zniszczenie taśmy w kieszeni do dysku twardego,
h) wypalone wyjście telewizyjne karty graficznej,
i) gwarancji nie podlegają niektóre wentylatory, gdyż jest to element eksploatacyjny
Nie odpowiadamy za niekompatybilność zakupionych u nas podzespołów (nie dotyczy zakupionych zestawów komputerowych).
SERWISY ZEWNĘTRZNE REALIZUJĄCE NAPRAWY GWARANCYJNE W RAMACH GWARANCJI PRODUCENTA:
ACER | |
Notebooki Palmtopy Monitory |
Zgłoszenie reklamacji przez stronę internetową: |
ASUS | |
Notebooki Palmtopy Monitory |
Zgłoszenie reklamacji przez stronę internetową: https://rma.asus.com/pl |
DELL | |||||||||||
Notebooki | Szczegóły obsługi gwarancyjnej dostępne na stronie: http://www.dell.com/support/incidents-online/pl/pl/plbsd1/contactus/Dynamic Gwarancja podstawowa
Gwarancja Next Business Day (serwis u klienta)
ProSupport (obejmuje usługę ProSupport z technologią Copilot)
ProSupport Plus (obejmuje usługę ProSupport z technologią Copilot)
Premium Support & Premium Support Plus
|
HP | |
Drukarki serii PSC, DeskJet, Photosmart | http://www8.hp.com/pl/pl/contact-hp/phone-assist.html |
Drukarki serii Bussines | http://www8.hp.com/pl/pl/contact-hp/phone-assist.html |
Notebooki | http://www8.hp.com/pl/pl/contact-hp/phone-assist.html |
LENOVO | |
Produkty obrandowane logiem IDEA :
Thinkpad |
+48–22–295–4950
https://pcsupport.lenovo.com/pl/pl/emailwithservice Naprawy realizowane są przez sieć autoryzowanych partnerów serwisowych,W sprawach zgłoszeń serwisowych sprzętu prosimy o bezpośredni kontakt z wybranym partnerem serwisowym. W sprawach dotyczących oprogramowania prosimy o skorzystanie z opcji wsparcia dostępnych pod adresem https://support.lenovo.com/pl/pl/contactus. |
LG | |
Infolinia serwisowa | 0 801 54 54 54 lub (0-22) 454 54 54 http://pl.lgservice.com/ |
SAMSUNG | |
Monitory Telewizory Drukarki Napędy optyczne |
Zgłoszenie reklamacji przez infolinię serwisową tel. 0 801 801 881 lub (0-22) 665 85 88 |