CENNIK USŁUG
 GWARANCJA
 KONTAKT Z D3M
 PROMOCJE
 RECYKLING
 ZAKUPY NA RATY
 SZUKAJ
 
Kategorie produktów
Reklama

 


 



     • liczba odwiedzin: 1359606
     • liczba produktów: 376
Gwarancja

INFORMACJE OGÓLNE
W przypadku uszkodzenia komputera, prosimy o kontakt tel. 041 3449812

W przypadku pomocy online prosimy uruchomić:

Po uruchomieniu programu prosimy o kontakt z serwisem pod nr. tel. 533 502 102 w celu ustalenia login i hasła.   

 

Reklamacje rozpatrywane są w najkrótszym możliwym czasie od daty doręczenia przesyłki reklamacyjnej do siedziby Sprzedawcy.
Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową .
Odbiór reklamowanego sprzętu następuję wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
   
Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie do 30 dni od daty powiadomienia o zakończeniu procedur serwisowych. Brak odbioru sprzętu we wskazanym terminie jest jednoznaczny z porzuceniem rzeczy z zamiarem wyzbycia się własności (w rozumieniu art.180 k.c.). W takim wypadku towar staje się własnością firmy  i zostanie poddany utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Produkty oferowane przez Sprzedawcę posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Ze spraw praktycznych:

- prosimy o dostarczanie uszkodzonych towarów w oryginalnych opakowaniach, gdyż większość producentów wymaga ich od nas
- jeżeli w komputerze potraficie rozpoznać przyczynę awarii to wystarczy dostarczyć na serwis uszkodzony element z pełnym wyposażeniem, które otrzymaliście w momencie zakupu.
- z drugiej jednak strony, jeżeli zakupiliście u nas komputer to wolimy, abyście dostarczali na serwis cały komputer ze wszystkimi sterownikami (płytkami CD), gdyż od czasu do czasu dochodzi do sytuacji w której nagle jeden z elementów waszego komputera mimo, że po przetestowaniu w innej konfiguracji okazuje się sprawny, a nagle przestał działać u Was. Napotykamy wiele rodzajów niekompatybilności, których logicznie wyjaśnić się niestety nie da. Jeżeli wtedy nie mamy wglądu do całego komputera nie mamy możliwości poradzenia sobie z eliminacją usterki.


GWARANCJI NIE PODLEGAJĄ USZKODZENIA MECHANICZNE WYNIKAJĄCE Z NIEWŁAŚCIWEGO UŻYTKOWANIA:
Kilka najczęściej pojawiających się przykładów uszkodzeń:

a) uszkodzenie płyty głównej powstałe w wyniku uderzenia wkrętakiem przy montowaniu wentylatora na procesorze,
b) uszkodzenie podzespołu powstałe w wyniku niewłaściwego montażu i nieumiejętnych podłączeń,
c) uszkodzenie procesora:
• przetaktowanie procesora,
• zamontowanie wentylatora bez użycia pasty termoprzewodzącej,
• zamontowanie nieodpowiedniego wentylatora,
• ukruszenie jądra procesora przez niewłaściwy montaż,

d) pęknięcie płyty CD w napędzie i uszkodzenie soczewki,
e) zerwanie plomby producenta,
f) wyłamanie "plastiku" przy zasilaniu dysku twardego,
g) zniszczenie taśmy w kieszeni do dysku twardego,
h) wypalone wyjście telewizyjne karty graficznej,
i) gwarancji nie podlegają niektóre wentylatory, gdyż jest to element eksploatacyjny

Nie odpowiadamy za niekompatybilność zakupionych u nas podzespołów (nie dotyczy zakupionych zestawów komputerowych).

 

SERWISY ZEWNĘTRZNE REALIZUJĄCE NAPRAWY GWARANCYJNE W RAMACH GWARANCJI PRODUCENTA:

ACER
Notebooki
Palmtopy
Monitory
Zgłoszenie reklamacji przez infolinię serwisową
tel. 0 801 080 650 lub (0-22) 471 07 77

ASUS
Notebooki
Palmtopy
Monitory
Zgłoszenie reklamacji przez stronę internetową:
http://asus-polska.pl/serwis/

DELL
Notebooki Szczegóły obsługi gwarancyjnej dostępne na stronie:
http://www.dell.com/downloads/emea/services/pl/pl/sd_basic_com_support.pdf


HP
Drukarki serii PSC, DeskJet, Photosmart  
Drukarki serii Bussines Zgłoszenie reklamacji przez infolinię serwisową
tel. (0-22) 566 60 00
Notebooki Zgłoszenie reklamacji przez infolinię serwisową
tel. 0 801 800 235 lub przez maila
tco_psg_emea_pl@mail.support.hp.com

LENOVO
http://shop.lenovo.com/pl/pl/services-warranty/  


LG
Infolinia serwisowa 0 801 54 54 54 lub (0-22) 454 54 54
http://pl.lgservice.com/
   
   

SAMSUNG
Monitory
Telewizory
Drukarki
Napędy optyczne
Zgłoszenie reklamacji przez infolinię serwisową
tel. 0 801 801 881 lub (0-22) 665 85 88
   
     

 
   

 
   


   
Copyright © 2007 D3M.pl
projekt i wykonanie: s4studio